מכולת קירור הוא סוג של מכולה להעברת מטען. אף ־ על ־ פי שהמכולה דומה למכולה רגילה, מקררים גדולים אלה משמשים לשינוע ולאחסון מוצרים מצוננים. מערכת הקירור של המכולה נועדה לשמור על טמפרטורה קבועה כדי לשמור על המטען טרי ובטוח. אחסון מסוג זה מעולה לאחסון פירות, ירקות, תרופות או מוצרים אחרים שצריכים לשמור על קור רוח.

מערכת קירור מווסתת את הטמפרטורה של מכולה. הם זמינים במגוון גדלים וסוגים, כולל אלה המסוגלים לנסוע ברכבת או בים. הם יכולים להיות חד-ערמומיים, בערימה כפולה, או בעלי אותם ממדים ומימדים כמו מכולהים בין-מודליים. לא ניתן להעמיס מכולהים מקוררים ברכב חד-ערמומי או כפול. הם נדרשים להעביר סחורות מסוכנות אך אינם זקוקים להיתרים מיוחדים.

ניתן לשלוט במכולת קירור כדי לשמור על טמפרטורה מסוימת. סוג זה של מכולה משמש עבור סחורות מסוימות, כגון תרופות ותרופות הדורשות טמפרטורות נמוכות קבועות. מכולהים אלה מצוידים במערכת קירור משולבת המסוגלת לשמור על טמפרטורות שבין 25 ל-25 מעלות צלזיוס. הם זמינים בגדלים של 20 רגל ו-40 מטר, ועומדים בתקנות תקנות תקנות תקינות של השב "כ. כשאתם מחפשים מכולה חדשה, קחו בחשבון את היתרונות הבאים:

יש להגן על פנים המקרר מפני היסודות, אבל חשוב גם לנטר את הטמפרטורה בתוך המכולה. כדי לשמור על תנאי טמפרטורה יציבים, למקרר יש מיקרו-מעבד פנימי. במערכת הקירור יש מיקרו-מעבד מובנה המאחסן נתונים המתעדים לחץ אוויר וטמפרטורה במכולה. מכולה מקוררת שונה ממכולה סטנדרטית. יש לו שכבה חיצונית עשויה זכוכית המאפשרת לאטום אטום.

פנים מכולת קירור קובע את הטמפרטורה שלו. כשאורזים מכולת קירור, מונעים מהסחורה להתנדנד מעל המשטח. אם אפשר, השתמש בפתחי אוורור בתוך התיבה כדי לאפשר זרימת אוויר אנכית. כדי לוודא שהאוויר נע בצורה חלקה, חשוב גם ליישר את חורי האוורור. לא ניתן להעמיס את מכולהי השונית על מכונית שטוחה בערימה כפולה.

מה היתרונות של מכולות קירור?

למכולת קירור יש יתרונות רבים. ניתן לכוון בקלות את מערכת בקרת הטמפרטורה. למכולה האחסון המגניב של קיוויבוקס יש טמפרטורה קבועה מ-30 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס. ניתן להשתמש בו למגוון רחב של מוצרים. מכולהים אלה יכולים לשמש לנסיעה ולשבת על מיקום. ניתן להתייחס אליהם כאל טמפרטורה סביבתית או מכולהי חשיש.

יש כמה סוגים שונים של מכולות קירור בשוק היום. בהתאם לדרישת המטען והיעילות, יהיה שימוש בסוג מסוים. בדרך כלל, מכולה חשיש הוא באורך 20 מטרים או 40 מטרים. המרחב הפנימי הכולל של מכולה הוא פחות מהמרחב החיצוני, משום שציוד הקירור נמצא בפנים. ישנם סוגים שונים של מכולהים שניתן להשתמש בהם עבור סחורה מסוימת.

מכולה מריחואנה הוא מכולת קירור. מכולה מסוג זה אמורה להישמר בטמפרטורה נמוכה. מערכת הקירור שלה היא מערכת מיותרת המורכבת מיחידה ראשית ויחידה משנית. היחידה המשנית מתחילה אוטומטית כאשר התקלות ביחידה הראשית. אולי צריך לשלוח סחורה במכולה חשיש. חשוב להבין מה מכולה עושה בעת משלוח סחורה.

ניתן להתאים סט למכל חשיש כדי לנטר את הטמפרטורה. זוהי מכולה שיש לה את היכולת לשלוט בטמפרטורה. הוא משמש להעברת מוצרים הדורשים טמפרטורה קבועה במשך זמן רב. ישנם שני סוגים של מכולות קירור. למכולה בעלת ממדים זהים למכולה סטנדרטית. מכיוון שהיא דורשת מערכת קירור מיוחדת, לא ניתן לטעון את מכולה השונית בערימה כפולה על מכונית שטוחה.

לחצו כאן למציאת מכולות קירור למכירה