תאים מעוצבים משמשים להפרדת אנשים לאזורי עבודה נפרדים. הם מורכבים מקירות שגובהם 5 עד 6 מטרים ונועדו לבודד עובדי משרד ומנהלים זה מזה. זה מאפשר פרטיות וממזער רעש. ישנן מספר סיבות לשימוש בתאים משרדיים. סיבות אלה כוללות מתן אפשרות לעובדים להתמקד במשימותיהם מבלי לשמוע רעשים של עובדים אחרים.

מהו גודל טוב עבור תא מעוצב?

בחירת גודל התא הנכון הוא חלק חשוב של תהליך עיצוב ריהוט משרדי. גודל התא הנכון יעזור לעובד להרגיש בנוח ולקדם פרודוקטיביות. גודל התא האופייני הוא 8' על 8 ' עם שורה סטנדרטית של שישה תאים. תא בגודל זה יהיה מספיק מקום להחזיק מחשבים אישיים בודדים או שניים עם ציוד היקפי. חלק מהתאים קטנים כמו 4 'על 2', המשמשים בדרך כלל כתחנות עבודה למוקד טלפוני. תאים גדולים יותר הם בדרך כלל 10' על 10' וכוללים קירות בגובה מלא.

https://www.youtube.com/watch?v=s4WX8tDGn8Q

עובי הקיר של התא ישתנה, בהתאם ליצרן. בדרך כלל, מדובר בעובי של שניים עד שלושה סנטימטרים, וזה די והותר בכדי להכיל את רוב התאים. עם זאת, ייתכן שתצטרך קיר מעט עבה יותר אם התא יכיל כוח וזה כבלים. תאים גבוהים יותר יספקו גם יותר פרטיות, וזה חשוב לעובדים הזקוקים לאזורים שקטים.

בחירת גודל התא המתאים למשרד יכולה להיות החלטה מסובכת. אתה צריך לשקול את מספר העובדים ואת שטח זמין במשרד. העובדים צריכים כמות מסוימת של שטח כדי לבצע את עבודתם, בעוד שאחרים עשויים להזדקק ארונות תיוק מרובים. בחירת גודל התא הנכון תעזור להבטיח שהעובדים שלך יהיו נוחים ופרודוקטיביים בתאים שלהם.

מערכות התא הטובות ביותר מיוצרות על ידי חברות מכובדות כמו הרמן מילר ותאי שיבוט. חברות אלה מספקים חדרונים באיכות גבוהה כי הם סבירים. בנוסף לגודל הנכון, הם מספקים פרטיות מעולה, מגוון צבעים ואפשרות להתאמה אישית.

מהם השימושים בתא מעוצב למשרד?

תא הוא ריהוט משרדי המספק מידה מסוימת של פרטיות למשתמשים בו. זה גם עוזר ביצירת סביבת עבודה מאורגנת. חדרונים זמינים בסגנונות רבים ושונים שיתאימו לסוגים שונים של חללים. יש אפילו מערכות פאנל כדי למקסם את השימוש בחלל מבלי להקריב את הפרטיות של העובדים.

ניתן לרכוש תאים חדשים או משומשים. חשוב לבדוק את מצב הרהיטים לפני הרכישה. כדאי גם לוודא שהריהוט שאתה קונה מגיע עם אחריות. זה חשוב אם יש אי פעם בעיה עם הרהיטים. כמו כן, רכישת רהיטים חדשים טובה לכלכלה ויוצרת מקומות עבודה.

בבחירת תא משרדי, חפש דגם הכולל שולחן ושני אביזרי משרד נוספים. חלקים אלה הם בדרך כלל בעלי קירות גבוהים יותר ומגיעים עם דלתות. אתה יכול גם לחפש תאים המוגדרים כאשכולות כדי למקסם את מספר תחנות העבודה תוך צמצום עלות הרהיטים. אתה יכול גם לבחור תא עם עיצוב שוורים, שיש בו מספר חברי צוות בתא אחד גדול. פריסה זו מועילה לקידום עבודת צוות ופרודוקטיביות.

תאים הם פריט ריהוט משרדי נפוץ המספק פרטיות ובידוד אקוסטי. הם גם מאפשרים לעובדים להציג את הכשרון האישי שלהם על ידי תליית תמונות, אמנות ופריטים אישיים אחרים. אלה יכולים להיות מתחילים בשיחה ולעזור לעובדים להכיר זה את זה.

כיצד תאים מעוצבים משפרים את המשרד שלך

שילוב של שטחים פתוחים ותאים יכול להועיל לעסקים רבים. תא יכול להפחית רעש הסביבה תוך מתן עמיתים לעבודה עם מחסום אחד מהשני. משרדים מודרניים רבים מאפשרים גם חיות מחמד. אלה רק חלק מהיתרונות של שימוש בתאים משרדיים. עם זאת, ישנם כמה שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע המעבר.

תאים יכולים לעזור לעובדים להרגיש ייחודיים ופרודוקטיביים יותר. הם יכולים להיות מותאמים אישית כדי לספק לכל אדם עם המרחב האישי שלהם. הם יכולים גם להיות משופרת עם צמחים או יצירות אמנות. תאורה נאותה יכולה גם לעזור להגביר את הפרודוקטיביות. קירות זכוכית ומחיצות נמוכות יכולים ליצור אור טבעי. בנוסף, ניתן להתקין גופי לד כחלק מעיצוב המשרד.

בעוד שחברות רבות עברו ללא תאים, עדיין מומלץ לשקול אפשרות זו אם אתה מנסה לשפר את סביבת המשרד. ההגדרה השקטה והפרטיות שהם יכולים לספק יכולים להפוך את העובדים לפרודוקטיביים יותר. יתר על כן, תאים הם פחות יקר מאשר משרדים פרטיים. אם אתה שוקל תאים מעוצבים, מומלץ לבצע מדידות של השטח הזמין.

בעוד שתאים הם דרך נהדרת לארגן את המשרד, הם יכולים גם להגביל, ולמנוע מאנשים ליצור קשרים. קירות זכוכית יכולים לספק פרטיות ועדיין לאפשר לאנשים לתקשר זה עם זה. זה עוזר לעובדים להתמקד בעבודתם ללא הסחות דעת. זה מועיל במיוחד לעובדים שצריכים להשלים משימות חסויות או שמקבלים שיחות טלפון רבות מלקוחות.