אם אתה מתכנן לעבור לדירה חדשה בקרוב, יש כמה טיפים מועילים להכנה ליום הגדול. אתה צריך לא רק לבדוק את חוזה השכירות אלא גם לעשות כל תיקונים ולהכין עבור החשבונות. אתה צריך גם להיות מוכן לתת לכל היותר התראה של חודש. אם אתה שוכר דירה עם שותפים לדירה, אתה צריך להתכונן למעבר מוקדם ככל האפשר. הנה כמה טיפים נוספים למעבר דירה:

חשוב לשלוח את הדואר שלך לפחות שבועיים לפני המעבר. אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, בקש מבעל הבית או הדייר הנוכחי להחזיק בדואר שלך. אם בעל הבית הקודם שלך או חברת הניהול לא מעבירים דואר, אתה צריך ליצור איתם קשר ולבקש שהם יחזיקו את הדואר שלך בשבילך. בדומה לכך, הקפד להכין רשימה ראשית של הדברים שעליך להזיז.

כמו כן, לתכנן לצאת לדייט. אתה צריך להודיע לבעל הבית שלך על תאריך המעבר שלך לפחות כמה ימים לפני. זכור שמתחמי דירות מסוימים דורשים תקופת התראה מסוימת לפני שתוכל לעבור דירה. המידע הזה צריך להיות מאומת עם בעל הבית שלך. יש ליצור רשימה של כל הפריטים שתצטרך כדי להעביר. אתה צריך גם תקציב לכל המהלך.

אם הדירה החדשה שלך היא במצב שונה מזה הישן שלך, אתה צריך להתחיל להעביר את הדואר שלך לפחות שבועיים מראש. זה יבטיח שלא תחמיץ משלוחים חשובים. כמו כן, ודא בעל הבית הנוכחי שלך או הדייר שומר את הדואר שלך. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג על חסר הודעות משלוח חשובות. זה רעיון טוב להכין רשימה של כל הדברים שתצטרך בשביל המעבר.

בדוק את חוזה השכירות בזהירות אם אתה מתכנן לעזוב את הבית. לבנייני דירות רבים יש אספקה ספציפית לעזיבה. ייתכן שתצטרך להודיע עד 60 יום. זה גם רעיון טוב ליצור תקציב עבור המהלך, כפי שזה יעזור לך להחליט איפה לבזבז את הכסף שלך. סוף סוף, אל תשכח להחזיר את הפיקדון שלך.

מה לוודא לפני המעבר דירה?

לפני שאתה עוזב את ביתך הנוכחי, ודא שקיבלת את כל הדואר שלך. אפשר להשתמש במידע הזה כדי שהדירה החדשה שלך תיראה בדיוק כמו הישנה שלך. בדרך זו, אתה יכול להימנע מלאבד את הפיקדון שלך. חוץ מזה, יהיה לך יותר זמן לעשות דברים אחרים שאתה רוצה. על ידי מעקב טיפים אלה, תוכל ליהנות הבית החדש שלך יותר ולדאוג פחות. אל תשכח להביא רק את הדברים החשובים ביותר.

לפני שאתה אורז את החפצים שלך אתה צריך לעבור על תנאי החכירה של המגורים הקודמים. ייתכן שתצטרך להודיע תוך 60 יום לכמה מקומות. חשוב להיות מוכנים. חוץ מזה, אתה צריך גם לוודא שאתה מוכן לבואו של הבית החדש שלך. אתה צריך להכין את הפיקדון לכל מחלוקת. זה רעיון טוב לוודא שאתה לא משאיר מאחוריך רהיטים ומכשירי חשמל.

עכשיו הגיע הזמן שהמפתחות יינתנו. ודא שאתה נותן בעל הבית שלך הודעה נכונה אם אתה עובר לדירה חדשה. אתה גם רוצה לתת את הסכום הנכון של הודעה לבעל הבית. יש חוזים שדורשים התראה של 60-90 ימים, בעוד אחרים צריכים רק שניים או שלושה. אתה חייב לתת הודעה בכתב לבעל הבית שלך אם אתה מעביר חוזה שכירות.

חשוב לקבל עותק של חוזה השכירות שלך. חשוב לדעת את תקופת ההתראה הנדרשת. רוב הדירות דורשות התראה של 30 יום או 60 יום, אז אתה צריך לבדוק עם בעל הבית לפני המעבר. יתר על כן, עליך לעשות רשימה של כל הפריטים שאתה צריך להעביר. תקציב יעזור לך לתעדף אילו פריטים להעביר. ברגע שיש לך הוקם תקציב, אתה מוכן להתחיל לארוז.