תלוי בסגנון שלך, אתה יכול למצוא מגוון רחב של כיסאות אוכל. למשל, כסא אחורי בהשראת הסולם של שייקר הוא העתק תקופתי מושלם של סגנון אנגלי קלאסי. בדרך כלל גבוה וצר, זה מושלם לשימוש במסעדות ומטבחים. יתר על כן, כיסאות אלה עשויים פוליפרופילן, שהוא לנגב נקי וארוך טווח. למעשה, קייטלין מוריי עיצבה לאחרונה סט של כיסאות לשימוש בגינה, מה שגורם לזה להרגיש כאילו אתה סועד בבית עץ.

בעודך בוחר כסאות אוכל, זכור את נוחות המושבים. בעוד שרוב הכיסאות עשויים מעץ, ישנם גם דגמים עשויים מפלסטיק או ממתכת. כיסאות פלסטיק צריכים להיות עמידים בפני אולטרה סגול כדי להימנע מדעיכה כאשר נחשפים לאור השמש. כיסאות מתכת צריכים להיות נוחים לשבת על וצריכים להיות קלים משקל. ולבסוף, אתה חייב לבדוק את החומרים של המושבים. תוודא שניתן לשטוף את הבד או העור של הכיסאות. אם אתה מתכנן על אורחים מעל, אתה צריך לבחור כיסאות עם מושבים רכים, מרופדים.

בחירת כסא האוכל הנכון תלויה בגודל שולחן האוכל שלך. הגודל הסטנדרטי הוא 20 ”x 26”, אבל אתה יכול ללכת על גודל גדול יותר אם השולחן שלך גדול יותר מזה. עם זאת, אם יש לך שולחן אוכל קטן, אתה צריך לשקול שולחן עגול אם אתה רוצה להכיל יותר אנשים. בין אם אתה בוחר שולחנות עגולים או מלבניים, יש כיסא בגודל הנכון לחדר האוכל שלך.

סגנון: בחירת כסאות האוכל המתאימים לביתך חיונית. שולחן אוכל מגדיר את האווירה לכל המפגשים שלך. בין אם יש לכם שולחן מסורתי או בית פתוח, הכיסאות הנכונים הם חובה. באופן מסורתי, כיסאות אוכל התאימו לשולחן והיו יקרים, אבל המגמה הפתוחה-קונספט ומגמות עיצוב מיקס-ו-התאמה שינו נורמה זו. מקומות ישיבה עשויים להיות מפתים, אבל אם יש לך ילדים או חיות מחמד, זה לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר. אתה צריך למצוא כסאות אוכל עם גב נמוך שנוח להם.

חומר: כסאות אוכל מרופדים נוטים להיות נוחים יותר, אך הם גם הקשים ביותר לניקוי. כיסאות עור וברזל מחוספסים נוטים להיות קלים יותר לתחזוקה ופחות סביר שהם יכתימו. אבל אם אתה רוצה ללכת למראה מודרני יותר, אתה יכול לבחור כיסאות מתכת במקום. שלא כמו כסאות עץ, כסאות אוכל ממתכת נראים מודרניים וקלים לניקוי. כריות המושב יכולות לגרום לכיסאות מתכת להיות נוחים יותר ולהוסיף לסגנון החדר.

סגנון: אתה יכול גם לבחור כיסא מרופד לחדר האוכל שלך. כיסא מרופד הוא מפואר ומרופד. הבחירה בבד תלויה בך. באפשרותך לבחור אחד במגוון צבעים, עיצובים וחומרים. לכמה כיסאות ריפודים יש זרועות, ואילו אחרים מעוצבים בלעדיהם. אתה יכול לבחור אחד עם גב גבוה או נמוך שיתאים לשולחן האוכל שלך. אתה יכול גם לבחור את סוג המושב, מה שהופך אותו נוח.

תן דעתך למקום שבו הם יוצבו: אם יש לך חדר אוכל רשמי, תוכל לבחור זוג כיסאות אלגנטיים שיושיבו את כל בני משפחתך. בחירת כיסא אוכל נוח ואופנתי יכולה לעזור לך לגלף את הזמן לארוחת ערב. מושב חמים בחדר אוכל רשמי יכול להיות מקום נחמד ליהנות מקפה וארוחת ערב טעימה עם בן הזוג. בנוסף, זוג כסאות אוכל נוחים ייראה יפה ליד יהירות או שולחן.

בחר בין שני סגנונות: עכשווי ומסורתי. כיסאות מודרניים הם חלקלקים ומינימליסטיים, בעוד כיסאות קלאסיים עשויים עץ או מתכת. שני הסגנונות מציעים מגוון אפשרויות סגנון, ולכן בטוח שיש כיסא אוכל שמתאים לטעם שלך. אתה יכול גם לבחור מראה מיושן ותפאורה ויקטוריאנית. הבחירה תלויה בך. רק תוודא שאתה בוחר את הסגנון הנכון. יש הרבה אפשרויות לכיסאות אוכל מודרניים, אז בחר אחד שעובד בשבילך!