כשאתה רוצה לשפץ את חדר האמבט שלך, אתה לא צריך לבחור ארון מתוצרת המונית. ארונות מתוצרת המונית אינם אידיאליים משום שאינם מיועדים להתאמה אישית. הם נועדו למשלוח מהיר ולא לעמוד במפרט של החלל הספציפי שלך. עם זאת, אם אתה רוצה לחסוך זמן וכסף, אתה יכול לקנות ארון מותאם אישית. ארונות מותאמים אישית יתאימו לעיצוב חדר האמבטיה שלך תוך הצעת שטח אחסון מספיק למשפחה שלך.

כאשר קונים ארון אמבטיה, לוודא למצוא אחד המשלב מגירות ופחי סתימה לגישה נוחה. מגירות יקרות יותר מפחים, אבל הן מציעות יותר שטח אחסון. יתר על כן, הם יאפשרו לך להגיע פריטים מאוחסנים בחלק האחורי. מדפים פתוחים מושלמים להצגת מגבות, עציצים וסלים. לעומת זאת, מגירות הן אידיאליות לשמירת חפצים אישיים. בחר ארון שירותים בהתבסס על תכונותיו ותקציבו.

ארונות שירותים הם אביזרים חשובים בשירותים. הם שומרים בלגן במפרץ ומאפשרים לך להגיע לכל מה שאתה צריך בקלות. בנוסף לכך שהם מאפשרים מקום אחסון שופע, הם גם נותנים לשירותים שלך תחושה מרגיעה ושלווה. הסוג הטוב ביותר של ארון שירותים הוא אחד שמרווח מספיק כדי להכיל את כל צורכי האמבטיה שלך, ללא סגנון הקרבת. ברגע שבחרת את הטיפוס הנכון, אתה יכול ללכת על מציאת ארון שירותים שתואם את ההעדפות שלך ואת הסגנון האישי שלך.

אף שעץ טבעי נחשב לחומר העמיד ביותר לארונות שירותים, ניתן למצוא גם ארונות שירותים העשויים מחומרים אחרים, כגון פלדת אל חלד ופלסטיק. חומרים אלה קלים יותר לניקוי ולתת מראה עכשווי יותר לשירותים שלך. כאשר בוחרים ארון אמבטיה, לזכור לשמור על העיצוב הכללי של חדר האמבטיה שלך בחשבון. אם אתה מחפש ארון שירותים תקציבי, קבינטרי סטנדרטי הוא בחירה נהדרת. לחלופין, אם אתה על תקציב, דיקט יכול להיות אופציה זולה יותר.

אפשרות נוספת לחידוש ארון אמבט שלך היא חידוש. חידוש הארונות שלך הוא דרך פשוטה ויעילה כדי לתת לשירותים שלך מראה חדש. לפני שאתה מתחיל, לנקות ארון האמבטיה שלך ביסודיות עם מברשת יבשה. לאחר מכן, חול אותו בקלילות כדי להסיר כל מעיל עליון קיים. ליטוש קל חשוב כדי להסיר את המעיל העליון ולעשות מקום עבור פריימר חדש וצבע.

אם אתה חושב על שיפוץ חדר האמבטיה שלך, לוודא לשקול כמה שטח אחסון אתה צריך. הקפד לצבור את כל הפריטים שאתה משתמש בהם בקביעות ובאיזה סוג ארונות כדאי שתתאים להם. באופן כללי, אתה יכול לבחור בין ארבעה ציונים שונים של ארון שירותים. כל אחד מהם חיובי ושלילי. ברגע שתקבע את דרישות האחסון שלך, יהיה קל יותר לקבל החלטה לגבי ארון אמבט הנכון. אז, אתה יכול לרכוש אחד עם אחריות להתקנה ללא טרחה.

אפשרות נוספת היא עיצוב אמבטיה מסורתי. זה קלאסי ומסורתי אבל גם יכול להיות אופנתי באופן ייחודי. למשל, ארון עץ מעוצב בינוני ילך טוב עם שירותים מחוץ ללבן או עיצוב מינימלי, מינימלי. נרות וירקות מוסיפים מגע של מותרות. לחלופין, אתה יכול לבחור צבע נועז ותופס עיניים לארון אמבט שלך. סקר שנערך לאחרונה בקרב 273,770 חדרי אמבטיה העלה אילו צבעים מעדיפים הצרכנים.

כדי להשיג את הארגון הטוב ביותר, ארגן את ארון האמבט שלך באופן שיעשה שימוש בשטח זמין. אפשר גם להשתמש בדלתות ארון אטומות כדי להסתיר את תוכן הארון. ארגן את האמבט שלך בשיטות שתוארו לעיל. חדר אמבטיה מאורגן היטב יגרום להתכונן ומרגיע יותר מהנה. הכל במקום אחד אומר שיהיה לך יותר זמן לפנק את עצמך. אז, לשקול ההעדפות שלך וצרכי האמבטיה שלך. אם אתה לא נהנה לשמור על חדר האמבטיה שלך מסודר, אתה צריך להשקיע בארון מאורגן.

ארונות שירותים מגיעים בשתי צורות שונות: ארונות מניות שנמצאו בחנויות לשיפור הבית או ארונות מותאמים אישית. ארונות מניות למחצה מאפשרים לך לערבב ולהתאים גדלי מניות ותצורות כדי למצוא עיצוב שמתאים לצרכים שלך. ארונות ממוסגרים פנים נפוצים ביותר בארצות הברית והם עשויים בדרך כלל מעץ. מול ארונות ממוסגרים יש דלתות שמכסות את המסגרת והן נראות חלקית. לחלופין, ארונות ללא מסגרת יש דלתות סומק וצירים נסתרים.

פרטים נוספים: ארונות אמבטיה תלויים