כאשר אתה בוחר אבן ריצוף חדשה לגינה שלך, עליך לזכור את הסגנון והצבע של ביתך. אתה צריך להתאים את האבן לסגנון של הגן שלך, לא משנה אם אתה מתכנן על שביל הגישה או במרפסת. לאבנים טבעיות יהיו קצוות חדים העמידים בפני חשיפה למים וחיכוכים. אבנים מעשה ידי אדם יכולות להיות באותו מראה. בגלל שהם אחידים בגודל, ומרקם, קל יותר לעבוד איתם. ישנם סוגים רבים של אבני ריצוף זמינות, לכן חשוב לבחור את האבן המתאימה לך.

אבן חול היא אבן הריצוף הפופולרית ביותר משום שהיא קלה לעבודה עם וחזקה מספיק כדי לעמוד בריצוף. אפשר למצוא אותו במגוון צבעים ורק לעיתים נדירות רואים דפוסים מנוגדים בכל לוח אחד. עם זאת, קשה יותר להתקין חצץ ויש לו פחות יציבות מתחת לכף הרגל. וזה יותר נוטה לגדילת עשב. מדריך טוב לבחירת אבן ריצוף לגינה יכול לעזור לך לקבל החלטה.

חשוב לבחור את סוג האבן הנכון בעת ריצוף הגינה שלך. אבני חול מגיעות במגוון רחב של צבעים ומשטח מסתיים, והם בדרך כלל בחירה פופולרית. אבני חול הן רב תכליתיות ויכולות להיות יקרות, אז תדאגו לעשות קניות לעסקה הטובה ביותר. זכור כי חומרי ריצוף עמידים יימשך זמן רב.

חשוב לשקול את התקציב שלך ואת הסגנון האישי שלך בבחירת אבני הריצוף הנכונות לגינה שלך. יש כל כך הרבה אפשרויות שונות לריצוף אבנים שלא תהיה לך בעיה למצוא אחת שמתאימה לצרכים שלך ולהעדפות שלך. הקפד לקרוא מאמר זה שיעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. ‏ עצות אלה יעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה. ואל תשכח לבחור צבע שמתאים לשאר העיצוב שלך.

יש הרבה אבני ריצוף לבחור מהן, ויכול להיות קשה למצוא את האבן המתאימה לך. לא רק שאתה צריך לבחור את הגודל והסגנון של האזור שאתה רוצה לכסות, אתה גם צריך לשקול את התנועה בגינה שלך. כאשר לסלול את הגינה שלך, להיות בטוח להשתמש אבן ריצוף עמידה. גרניט הוא טוב יותר לאזורי תנועה כבדים מאשר אבן חול והוא רב תכליתי יותר.

ריצוף אבנים צריכה להיות עמידה מספיק כדי שיוכלו להחזיק מעמד שנים רבות. הוא אמור לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים בגינה שלך. אם אתה מתכנן להשתמש בריצוף שלך בחוץ, להבטיח שהוא חזק מספיק כדי לעמוד בחורפים הקרים והגשומים. ברגע שעשית את הבחירה שלך, אתה תהיה שמח שבחרת חומר גדול.

מה לשקול כאשר בוחרים אבן ריצוף לגינה שלך?

שקול את הנוף הקיים שלך ואת הסגנון שבחרת עבור ערכת הצבעים שלך. בתים מודרניים הם בדרך כלל לבוש בזכוכית, ואפור חיוור ושחור הם בחירות פופולריות עבור החיצוני של בתים אלה. עם זאת, אתה יכול גם לבחור ערכת צבעים מנוגדת לגינה שלך. אבן בעלת תחושה מודרנית עשויה להיות הטובה ביותר עבור בית עכשווי. האופי של הרכוש שלך יכול להיות מודגש על ידי שילוב אבנים סלולות.

אבן חול היא בחירה פופולרית לגינה שלך. אבן חול היא עמידה, רב גונית, וקל לעבוד איתה. זה מגיע בהרבה גדלים וצורות. אבן חול היא פחות יקרה מגרניט וניתן לחתוך אותה בקלות לכל גודל. ניתן לחתוך אבן חול לתבניות וצבעים ייחודיים, שלא כמו גרניט.

בעת בחירת אבן ריצוף לגינה שלך, ודא לשקול את משקלה. יהיה קשה יותר לאנשים ללכת על אבן כבדה, לכן עדיף לבחור אבן קלה שקל לתחזק. אבן במשקל קל היא הטובה ביותר לגינה. לדוגמה, אבן בצבע בהיר כמו גרניט יכולה להיות מאוד חזקה, בעוד צפחה בצבע כהה היא לא.