שירות לקוחות הוא גורם מרכזי בבחירת חברת אחזקת מבנים. חשוב להיות מסוגל להגיב במהירות לשאלות ולדאגות שלך ולתקשר איתם באופן מקצועי. זה גם קריטי שיש להם רקורד מוצק של הצלחה. סביר להניח שהם לא יעילים אם אין להם לקוחות רבים. אם יש להם לקוחות גדולים, סביר להניח שהם מיומנים מאוד ומכובדים מאוד בקהילתם.

אתה צריך לשקול בזהירות את מבנה העמלות בעת בחירת חברת אחזקת מבנים. לחברות רבות יש תשלום קבוע עבור שירותיהן, המכסה את עלויות השיווק, הניירת ובדיקות הרקע שלהן. אחרים טוענים לכל פרוייקט או על ידי הפרויקט. תצטרך להחליט כמה אתה מוכן לשלם. חלק מהחברות גובות שכר גבוה יותר עבור שירותים מסוימים. אם אתה לא משתמש בכל השירותים שלהם, אתה כנראה תצטרך לשלם תשלום חודשי.

חברת אחזקת מבנים טובה משתמשת באחד משלושה מבני תמחור. למרות שמבנה האגרה עשוי להיות מבוסס על בסיס שטוח או על בסיס ביקור בחברה, ייתכן שיש כמה עמלות חד פעמיות שהם מחייבים. חשוב גם לשאול את מנהל הנכס שלך אם הם יחלקו את כל החשבוניות עם הלקוח. כך יהיה קל יותר לראות מי חויב ומתי. חברות רבות גובות תוספת עבור ספקי שירותים חיצוניים כמו גינון.

חברת אחזקת מבנים תגבה דמי חכירה חדשים. זה מכסה שיווק, ניירת, בדיקות רקע, ועלויות אחרות. זה גם יחייב אותך בתשלום חידוש אם הדיירים שלך לא לחדש את חוזה השכירות. חלק מהחברות מוותרות על דמי ההתחדשות וגובות תעריפים שטוחים, בעוד שאחרות גובות אחוזים. ללא קשר לעמלות, מנהלי נכסים רבים גובים עבור תחזוקה ותיקונים, ועלויות אלה יכולות להסתכם לאורך זמן.

ברגע שבחרת חברת אחזקת מבנים לנהל את הנכס שלך, תצטרך להחליט כמה הם גובים. יש חברות שגובות שכר דירה בזמן שאחרות גובות על כל עבודה. חלק מהחברות גובות תשלום שטוח, ולחלקן יהיה מגוון של עמלות שונות בהתבסס על רמת השירותים הניתנים. אתה יכול גם לשלם להם לשעה או לדקה. אתה צריך גם לבדוק אם התשלום סביר למספר היחידות שיש לך.

חלק ממנהלי הנכסים גובים דמי שכירות חדשים. זה בדרך כלל תשלום חד פעמי שמכסה שיווק, בדיקות רקע והוצאות אחרות. חברות אחרות עלולות לגבות תשלום קטן על כל שירות. חלק מהחברות יגבו רק תשלום שטוח בעוד שאחרות יגבו אחוז מהסכום השכור שלך. אבל תעריף שטוח הוא טוב יותר מאשר אין תשלום בכלל. זה גם אינדיקטור טוב למהימנות של חברת אחזקת מבנים.

מה עושים חברות אחזקת מבנים?

לחברות אחזקת מבנים יש ניסיון לטפל בבעיות. מנהל נכסים יכיר את המאפיינים של דייר טוב כדי שיוכל לסנן דיירים פוטנציאליים. הדבר יבטיח חוויה חיובית לבעלים וישפר את שביעות רצונו של הדייר. אם דיירים מאחרים לשלם שכר דירה או לגרום נזק, הם יטפלו בזה. הם יבטיחו שזה יקרה.

גם שילוב החברה הנכונה חשוב. אתה לא רוצה שהחברה שלך תהיה עובדת. החברה לא צריכה להיות עובדת, אלא ישות עצמאית. לא תצטרך להתמודד עם הטרדות וכאבי הראש שבעלי הבית יכולים לגרום על ידי שכירת חברת אחזקת מבנים. חברה מקצועית לאחזקת מבנים יכולה לחסוך לך זמן וכסף.

כשבוחרים חברה לאחזקת מבנים, חשוב להבין איזו חברה זו. בדרך כלל, חברת אחזקת מבנים תשתמש באחד משלושה מבני עמלה: עמלות שטוחות, עמלות מבוססות ביקור ועמלות מבוססות פרויקט. חברות מסוימות יכולות לגבות עלויות חד פעמיות, אבל לעתים קרובות אלה אינם מחייבים באופן קבוע. מבנה האגרה צריך להיות מוסבר לך בבירור. חברת אחזקת מבנים טובה תסביר את התנאים והתנאים בחוזה.

לחצו כאן עבור פרטים נוספים על אחזקת מבנים: רעות, חברת אחזקה מומלצת