אם אתה רוצה לבנות מתקן טיפוס לילדים לילדים שלך, תצטרך לבחור את התבנית הנכונה. המרווח עבור מחזיק צריך להיות מבוסס על הגילאים של הילדים. ילדים צעירים יותר יזדקקו לאחיזות רבות יותר, בעוד שילדים גדולים יותר יזדקקו פחות. המרווח חשוב כדי שילדים יוכלו ליהנות. באמצעות קלטת ציירים, אתה יכול לסמן את התבנית. השורה הראשונה צריכה להתחיל 8 אינץ 'מעל מחצלת הרצפה צריך להיות שני מחזיק במרווחים 12 עד 14 אינץ' זה מזה. ואז למדוד מרכז מת מן האחיזה הראשונה, ולהוסיף קלטת כל שמונה עד עשרה סנטימטרים במעלה הקיר. אתה יכול להתאים את הקלטת כדי לאפשר גמישות רבה יותר במידת הצורך.

האם מתקני טיפוס טובים לילדים?

למרות מגיפת ההשמנה הגוברת בארצות הברית, טיפוס בחוץ הוא עדיין דרך נהדרת להישאר פעיל. הפעילות עוסקת בכל קבוצת שרירים בגוף ובונה סיבולת אירובית. זה גם בונה אופי כמו ילדים ללמוד להתמודד עם כישלון. בנוסף, זוהי דרך מצוינת להקל על הלחץ.

ילדים יכולים גם ללמוד מיומנויות חדשות, כגון פתרון בעיות וחשיבה ביקורתית. בניגוד לבית הספר, המתמקד בשינון מידע למבחנים, טיפוס מחייב ילדים לחשוב בעצמם. עליהם להחליט כל הזמן היכן למקם את רגליהם ולקבל החלטות טובות. זו פעילות נהדרת לבלות אחר צהריים שטוף שמש בשבת!

ילדים יכולים גם לפתח מערכת שיווי המשקל שלהם, אשר מסייע להם לאזן. זה יכול גם לעזור לילדים לפתח כישורי פתרון בעיות ולבנות את ההערכה העצמית שלהם. בנוסף, טיפוס הוא דרך מצוינת לשפר את בריאותו הגופנית של הילד. מחקר שנערך לאחרונה על ידי אוניברסיטת מישיגן הראה כי ילדים שהשתתפו בפעילות גופנית היו פחות תסמינים של דיכאון ומצב רוח משופר מאשר ילדים שלא לקחו חלק בפעילות גופנית. כמו כן, טיפוס דורש שימוש בזרועות וברגליים, מה שיכול לעורר את התפתחות מוחו של הילד. זה חיוני להתפתחות הכוללת שלהם.

טיפוס הוא ספורט מרגש המקדם צמיחה נפשית ופיזית. הוא מציע את ההזדמנות לחוות הרפתקה בעולם והתרגשות. זו גם דרך נהדרת להכיר חברים חדשים. משחקי וידאו עשויים להיות דרך העתיד, אך הם אינם יכולים לשכפל את הריגוש והאתגר שמציע הטיפוס.

כיצד מייצרים מתקן טיפוס לילדים?

לפני שאתה בונה את קיר הטיפוס שלך, קבע כמה מטפסים ישתמשו בו וכמה הוא צריך להיות גדול. אם הקיר שלך ישמש פעוטות, ייתכן שלא תזדקק לחלל גדול כמו קיר טיפוס לבני נוער. דאג לתכנן בזהירות ולמדוד במדויק כדי שתדע כמה חומר להזמין. כמו כן, הימנע מהתקנת קיר הטיפוס שלך קרוב לתעלות אוורור או לשקעי חשמל. חשוב גם שתמקם אותו הרחק מדלתות.

בעת חיבור המחזיק, הקפד לדפוק אותם בחוזקה. ייתכן שתרצה להשתמש אגוזים כי יש ידית ארוכה אז יש לך יותר מינוף כאשר הידוק אותם. כמו כן, בעת חיבור המחזיק לקיר, השתמש ברגים שעוברים דרך דיקט ואת רצועות התקרדות. באמצעות ברגים יבטיח כי מחזיק לא ספין על הקיר, מה שהופך טיפוס הרבה יותר בטוח.

לפני שמכניסים את קירות הטיפוס לאדמה, התייעצו עם לקוחותיכם ובחרו את החומרים המתאימים. לדוגמא, אם אתם מתכננים לבנות קיר טיפוס לילדים, בחרו עץ שיעמוד במשקל הילדים. קיר טיפוס יציב ועמיד יעזור לילדיכם לבנות שרירים חזקים יותר.

קיר טיפוס במוסך יכול להוות אלטרנטיבה למתקן טיפוס לילדים. קיר טיפוס במוסך יציב ובטוח יותר מכיוון שקיר הטיפוס אינו מושפע מתנאי מזג האוויר. החיסרון הוא שקיר טיפוס במוסך בדרך כלל לא בטוח מדי לילדים, והוא יתפוס מקום במוסך. בנוסף, תצטרך מכונית כדי להגיע למוסך כדי להשתמש בקיר הטיפוס.

היתרונות של מתקן טיפוס לילדים

קירות טיפוס מספקים מגוון יתרונות לילדים. זה משפר את כוח הליבה, מגביר את טונוס השרירים ומונע ניוון שרירים. זה גם בונה תיאום ומגביר את זרימת הדם. ילדים יכולים לעבוד יחד כדי לכבוש קורסים קשים. טיפוס גם עוזר לילדים לפתח מיומנויות לפתרון בעיות וללמוד להיות סבלני. יתר על כן, טיפוס גם עוזר להם לשחרר מתח.

טיפוס מאתגר את הילדים לדחוף את גבולותיהם ולהשיג הצלחות חדשות. זהו ספורט אידיאלי לילדים בשלב הצמיחה. זה גם מלמד אותם להתמודד עם לחץ ולכבד את הטבע. ערכים אלה יעזרו להם בהמשך החיים. פעילות זו יכולה להועיל גם לבנים וגם לבנות.

ילדים המטפסים על קירות בטוחים יותר. טיפוס דורש תיאום רב. הם חייבים להסתכל לאן הם הולכים ולתכנן איך לטפס. בנוסף לכך, עליהם לתאם את ידיהם ורגליהם. ניתן להעביר מיומנויות תיאום משופרות אלה לענפי ספורט אחרים. טיפוס גם מחזק שמאל וימין.

ילדים לומדים לכבוש פחדים ולפתח הערכה עצמית על ידי טיפוס. טיפוס עוזר לילדים להתגבר על גובה-פוביה. זה גם מטפח התמדה. ילדים המטפסים עם בן זוג ילמדו לסמוך זה על זה ולסמוך על עצמם. זה גם מפתח את כישורי הזיכרון ופתרון הבעיות שלהם.

למידע נוסף:

https://www.orivardi.com/%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%9F-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A1-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D/