בעת בחירת חומר ריצוף, כדאי לשקול אבן טבעית. אבן רב-תכליתית זו זמינה במגוון צבעים, גדלים וגימורים שיתאימו לעיצוב שלך. זה זמין באבן, אריחים, אבני דריכה, מרצפות ואפילו דוגמאות. אתה יכול אפילו להזמין גדלים וגימורים מותאמים אישית שיתאימו לחלל שלך.

האם אבן טבעית טובה לריצוף?

אם אתה רוצה חומר ריצוף שהוא לא רק עמיד אלא נראה נהדר, אבן טבעית היא הבחירה הנכונה. ריצוף אבן הוא ידידותי לסביבה ולא מזהם. זה גם עמיד מאוד לחות וכתמים. זה גם מגדיל את הערך של הבית שלך. שלא כמו אריחי קרמיקה ושטיח, אבן טבעית תימשך שנים, אז זה שווה את הכסף הנוסף להשקיע בו.

ריצוף אבן טבעית יכול להיות בחירה טובה באזורים בעלי תעבורה גבוהה וסביבות רטובות. אתה יכול אפילו למרוח איטום אבן על האבן כדי למנוע ממנה להכתים או להיפגע. עם זאת, זכור כי אבן טבעית לעולם אינה אחידה לחלוטין וייתכן שתצטרך לשכור איש מקצוע שיעשה את ההתקנה.

אבן טבעית היא בחירה עמידה שתימשך זמן רב ותדרוש מעט תחזוקה. זה זמין במספר קטגוריות שונות, כולל שיש, גרניט, צפחה, אוניקס, טרוורטין ואבן חול. אתה יכול למצוא אריח זה עשוי סוג אחד של אבן או אחרת, בהתאם להעדפותיך.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גימור האבן. אתה יכול לבחור מתוך מושחז, מוברש, או להבה. הגימור המושחז יעניק לריצוף שלך מראה טבעי יותר וישאיר יותר ממרקמו המקורי. גימור זה טוב גם לרצפות מטבח וחדר אמבטיה.

מה הם היתרונות של ריצוף אבן טבעית?

אבן לריצוף היא בחירה מצוינת לריצוף. זה יכול לעזור לך לקצץ חימום חשבונות מאז זה הוא מאוד תרמית מוליך. אפשרות ריצוף זו היא גם בחירה מצוינת עבור בתים בעלי חימום קורן. טרוורטין, למשל, מוליך חום היטב. בנוסף, אפשרות ריצוף זו יפה מאוד. הצבעים והדפוסים האורגניים שלו יוצרים תחושה מתוחכמת.

היופי בריצוף אבן טבעית הוא שהוא יימשך אלפי שנים וניתן להשתמש בו באזורים פנימיים וחיצוניים כאחד. זה יכול להוסיף מפואר, אוורירי תחושה לכל חדר. ישנם סוגים רבים של ריצוף אבן טבעית זמין, כולל שיש, טרוורטין, צפחה, גרניט. בהתאם לסגנון הבית שלך, אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות.

יתרון גדול נוסף של ריצוף אבן הוא יכולת ההסתגלות שלו. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של סוגים שונים כדי להתאים את שאר העיצוב שלך. ריצוף אבן טבעית יגרום לגלריה או למוזיאון להראות נקיים ומזמינים יותר. בנוסף הערעור האסתטי שלה, אבן היא בחירה ידידותית לסביבה.

יתרון נוסף של ריצוף אבן טבעית היא ההתנגדות שלה לחות. הם לא סופגים נוזלים, והם קלים לניקוי ולתחזוקה. ניתן לחמם אותם גם כדי להפוך את אזורי המגורים החיצוניים לחמים יותר. ובגלל שימור צבעם ודוגמתם, ריצוף אבן טבעית ישמור על מראהו במשך עשרות שנים.

סוגי ריצוף אבן טבעית

ישנם סוגים שונים של ריצוף אבן טבעית לרשות בעלי בתים. באופן כללי, בעלי בתים יכולים לבחור מתוך אחד מחמשת הסוגים הללו. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות. כדי לעזור לבעלי בתים לקבוע מה הכי טוב לביתם, הנה כמה עובדות חשובות על כל סוג. עובדות אלה עשויות לעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי הריצוף החדש שלך.

אבן טבעית היא חומר אטרקטיבי ועמיד שניתן להשתמש בו לכל החיים. הוא עמיד בפני חום ואש, ויש לו יופי טבעי שלעולם לא ידהה או צריך לצבוע מחדש. בנוסף לכך, הוא עמיד בפני כפור ויכול לעמוד בתנועה כבדה.

גרניט הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של אבן. הוא מגיע בגוונים ומרקמים רבים ושונים ונמצא בשימוש נרחב כמשטח מטבח. הוא גם עמיד יותר מאבנים טבעיות אחרות, מה שהופך אותו לבחירה טובה לריצוף בכל חדר. גרניט הוא לעתים קרובות להבה להוסיף מרקם עמיד להחליק.

ריצוף אבן טבעית מגיע בשני סוגי גימור עיקריים: מלוטש ונפל. גימור מלוטש הוא המבריק ביותר ומהורהר, ואילו גימור נפל יש שחוק, מראה כפרי. גימור להט הוא סוג אחר, בעוד גימור נפל יוצר מראה כפרי.