יש לך מזל אם אתה מחפש רעיונות חדשים לעיצוב ביתי מודרני. יש כמה משאבים גדולים באינטרנט שיכולים לעזור לך לקבל השראה. פינטרסט הוא משאב אחד כזה. אתר שיתוף תוכן זה מאפשר למשתמשים ”להצמיד” תמונות וסרטונים ללוחות שלהם. זה עובד כמו אלבום דיגיטלי. אתה יכול לחפש השראה וליצור לוחות לארגן את התמונות האהובות עליך. אתם יכולים גם לחלוק את התמונות עם חברים ומשפחה כדי לקבל את המשוב והדעות שלהם.

רבים אוהבים את העיצובים המודרניים והמובהקים של הבתים המודרניים. תכנית הקומה הפתוחה שלה וקווים נקיים עושים את זה בחירה נהדרת לסגנון החיים של היום. סגנון עיצוב זה הוא דליל ותכליתי, עם רק הריהוט החיוני. משמע הדבר שאל לך למלא את ביתך בעיצוב מיותר. התמקד בחלקים החיוניים של רהיטים ואביזרים שנותנים לך אופי ביתי. זה יאפשר לך לחסוך כסף ועדיין להיות מסוגל לעשות שינויים בעת הצורך.

חומרים טבעיים הם חמים וטבעיים בטון. אפשר אפילו למצוא רהיטים עם נמלים או גאדג 'טים מובנים. לדוגמה, במטבח תמצאו קרש חיתוך מוחזר הבנוי לתוך הלוח. עיצובים ביתיים מודרניים אלה משתמשים בחלונות פנימיים כדי לחבר מרחבים ויזואליים ולשמר את ההפרדה ביניהם. מרחב מינימליסטי ומאורגן הוא גם מרגיע וגם מלוטש.

https://www.youtube.com/watch?v=gEV-RhOLoGY

אפשר גם לשלב אלמנטים טבעיים בתכנון הבית. עץ ואבן הם אפשרויות נהדרות לקומות. הם חמים ומזמינים בגלל המרקם הטבעי והקווים האורגניים שלהם. אח בטון סביב הבסיס של בריכת שחייה הוא תוספת גדולה לבית מודרני. חומרים אלה יכולים לשמש גם לריהוט רך, כגון כריות וזריקות. זה אולי נראה כמו מותרות, אבל זו לא האפשרות היחידה.

בור אש הוא תוספת גדולה לבית מודרני. בור אש יכול להיות מחובר לשולחן חיצוני או אזור ישיבה ומשמש לצליית מרשמלו או צלייה. בור אש יכול להיות תכונה נהדרת בבית מודרני. בין אם אתה גר בדירה או בונגלו, בור אש יכול להוסיף אווירה כפרית, אך מקדמת בברכה למרחב שלך. מרפסת היא מקום נהדר להוסיף מגע מודרני, בעוד חפיסה תהיה מקום נהדר להירגע.

רעיון מודרני לעיצוב הבית הוא לכלול אח חיצוני. אפשר להציב בור אש באזור האוכל או במרפסת. ניתן להשתמש בו למטרות רבות. בור אש יכול לשמש לצליית מרשמלו, כמו גם לצלייה. אח בטון המוצב בתחתית בריכת שחייה יכול לתת לחצר האחורית שלך תחושה חמה ומקבלת פנים. גן הוא מקום נהדר לאירוח אירוע חיצוני כמו חתונה או מסיבת קוקטייל.

טיפים חשובים כאשר מעצבים בית מודרני:

עיצוב חצר הוא עוד דרך נהדרת להביא אור לחדר. ניתן להשתמש בחצר כדי לחבר מספר חדרים לגנים ולהציף חלל עם אור. זוהי אפשרות נהדרת לבתים חד-קומתיים שכן היא לא דורשת תוכניות קומה עמוקה או היעדר תאורה טבעית. חצר אחורית מעוצבת היטב יכולה להפוך בית ליותר אטרקטיבי. הטיפים האלה יעזרו להפיק את המירב מהבית החדש שלך.

הוספת אח חיצוני הוא עוד רעיון נהדר לעיצובים ביתיים מודרניים. ניתן לבנות אח לתוך שולחן אוכל או ספסל חיצוני, וניתן להשתמש בו לצלייה, לצליית מרשמלו או למסיבות פונדו. אח בטון המוצב בבסיס הבריכה הוא רעיון נהדר. אתה יכול גם להוסיף אותו לבית מסגרת א '. הרעיונות המודרניים האלה יכולים לעורר בך השראה ביצירת בית בעל מאפיינים אופנתיים.

בית מודרני יכול להיות כל דבר, מפנים מינימליסטיים לבית אוטומטי מלא עם גג מנוף ואוטומציה מלאה. חשוב להגדיר את הצרכים שלך ואת הטעם שלך לפני שתוכל ליצור בית מודרני. בתים מודרניים לא צריכים להיות מבולבלים ומוגזמים. פנים מעוצב היטב הוא יותר פונקציונלי ונוח, וזה יהיה מתאים למשפחה שלך. היא צריכה להיות מושכת ויזואלית ולשקף את אישיותו של הבעלים.

למידע נוסף, הקליקו כאן: RAZ, אדריכלות בית מודרני