מהם פרופילי גבס לתאורה נסתרת?

פרופילי גבס הם הדרך הפשוטה, המהירה, היעילה והחסכונית ביותר להתקנת תאורת קיר גבס. פרופילים מוכנים מראש הם באורך של עד 3 מ', מה שהופך אותם למהירים וקלים להתקנה. זה חוסך הרבה זמן ומאמץ במהלך עיצוב וביצוע.

כאשר המוצרים מוכנים להטביע תקרות גבס או קירות, הם מגיעים הנכס שלך. קבלן הגבס יצטרך רק למקם, לחדד ולצבוע את המוצרים. רצועות הלד משמשות להוספת תאורה בהתאם לדרישות התאורה.

קיימות אפשרויות תאורה רבות, כולל פרופילים א-סימטריים ואסימטריים עם מגוון זוויות תאורה לתאורת שטיפה (למעלה למטה, שטיפת קיר) ותאורה עליונה ותחתונה.

לסדרה זו פרופיל אלומיניום אולטימטיבי, המשלב את כל הדרישות. פרופיל זה יכול לשמש לתאורת פנים וחוץ וניתן לשלב אותו בבטון, לבנים, בלוקים ובטון. ניתן להשתמש בו לתאורה עקיפה, סימטרית וסמויה. ישנן אפשרויות רבות.

פרופילים אלה נוצרו על ידי מודלים רשומים. פרופילים אלה עשויים לוחות גבס לבן רגיל. ניתן גם להשיג את הפרופילים בגבס ורוד עמיד בחום ובגבס צהוב עמיד בפני לחות.

למרות תאורה נסתרת בגבס אולי נשמע כמו משהו שתמצא בספר בלש או כסיסת ציפורניים מרגל הספר, זה בעצם סוג של עיצוב תאורה כי תמצאו בבתים רבים ועסקים ברחבי העולם. זוהי מגמה פופולרית בעיצוב תאורה. אתה יכול למצוא אותו בכל מקום ולקבל ממנו השראה. תאורת גבס אינה מושג חדש. זה כבר חלק עיצוב תאורה במשך שנים. הדבר הטוב ביותר בתאורת גבס הוא העובדה שהוא אינו זורח ממקור האור, אלא יוצר אפקט תאורה.

כיצד פועלת התאורה הנסתרת בגבס?

פשוט. כדי שהתאורה הנסתרת תעבוד, חשוב שתכינו את האזור לפני ההתקנה. קל להתקין רכיבים תעשייתיים מוכנים מראש. בגלל קלות ההתקנה שלהם, משתמשים בדרך כלל ברצועות לד. זהו השלב שבו אתה יכול לבחור את הגוון והצבע של האור. בעוד שרוב האנשים מעדיפים להתקין את התאורה הנסתרת שלהם בתקרה, זו אינה דרישה. ניתן להניח תאורת גבס על קירות אחרים. היזהר לא להתרגש יותר מדי. תאורת גבס אינה תואמת את כל המשטחים.

ניתן ליצור דרמה גם על ידי תאורה נסתרת בגבס. זוהי דרך פופולרית ליצור דרמה. סוג זה של גוף תאורה ממוקם לעתים קרובות סביב הטלוויזיה או מעליו. אתה יכול גם למקם תאורה עדינה מעל המיטה שלך ושל ילדיך. תאורה נסתרת היא דרך מצוינת לעבוד, אבל לא כולם מבינים למה.