התקבצות כפרית הפכה לסגנון עיצוב פופולרי מאוד. הוא משלב ערעור בציר עם מבטא אופנתי, מה שהופך אותו בחירה פופולרית לבעלי בתים מודרניים. יש יתרונות רבים לשימוש בסגנון זה, הכולל שימוש חוזר בחפצים ישנים, הפחתת הפסולת, והיותו ידידותי לסביבה. עם זאת, יש כמה דברים לשקול לפני שאתה בוחר כפרי לעומת חיפוי מסורתי. מאמר זה יכסה כמה מהם. ‏

ברנווד הוא בחירה מצוינת למטבח שלך אם אתה אוהב את המראה הכפרי. סוג זה של עץ הוא אותנטי יותר, אבל זה יכול להיות קשה למצוא. לוחות ברנווד עשויים בדרך כלל מעץ מהונדס המחקה את המראה והתחושה של קרשים מעוצבים. קל להתקין אותו ולשטוף אותו. למרות שזו בחירה מצוינת למטבח, זו לא האפשרות הטובה ביותר עבור שירותים או אזורים אחרים בבית שחווים הרבה לחות.

חיפוי כפרי הוא בחירה מצוינת למטבח. יש לה משיכה נצחית שנמנעת מהמגמה של צרכנות מודרנית. המינרלים הטבעיים שלו הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור מטבח שרוצה להרגיש בנוח, אך יש לו כשרון מודרני. בין אם אתה מחפש מראה כפרי למטבח שלך או אחד החוף, אתה תהיה בטוח למצוא משהו שמתאים לסגנון שלך.

כאשר בוחרים בסגנון כפרי למטבח שלך, לשקול את החומר זה עשוי. אבנים הן גדולות כפי שהם יכולים לעמוד האלמנטים שגורמים למטבח להיראות מודרני. לעתים קרובות, חומרים אלה הם בחירה טובה לעיצובים חופיים, ותצלומי ספינה אחורית יוצרים אפקט דומה. עבור מטבחים מסורתיים יותר של בית החווה, התכווצות היא דרך נהדרת להביא את התחושה של חוף הים למטבח שלך. לוחות אבן הם דרך מצוינת להוסיף מרקם ועניין לקירות שלך.

אריחי אבן נהדרים לקירות המטבח אבל לא לכל אזורי הבית. ניתן להשתמש באריחי אבן בתוך הבית שלך כדי לתת לו מבט כפרי אבל עדיין לשמור אותו מודרני. היופי באריחי אבן הוא שהוא לעולם לא יזדקק לתחזוקה שתאפשר לך ליהנות מהמרחב החדש שלך לשנים הבאות. אריחי אבן הם גם יותר זולים ממה שאתה חושב. אתה יכול לערבב אותם עם צבעים שונים וצמרות ארון כדי ליצור מראה ייחודי.

אריחי אבן עושים בחירה נהדרת כקירות מטבח. אריחי אבן קלים לתחזוקה ויש להם מראה טבעי. מלבד מבט כפרי, חופי למטבח שלך, אריחי אבן הם גדולים למגוון מטרות. הם בחירה מצוינת ממגוון סיבות, כולל עמידות. עטיפת אבן יכולה לשמש גם כדי לשפר את המראה של המטבח שלך.

ניתן להשתמש בו כדי להוסיף מרקם לקירות המטבח שלך. הוא עשוי מאבן או מחומרים טבעיים אחרים. באפשרותך לבחור צבע שונה לצבע הארונות שלך. אתה יכול להימנע משימוש באבן במטבח שלך על ידי שמירה על שאר הבית באותו סגנון. לחפות את הקירות זו אפשרות טובה אם אתה רוצה מראה יותר מסורתי.

מה מייחד חיפוי למטבח כפרי?

חיפוי כפרי הוא סוג שונה של חיפוי מאשר חיפוי מסורתי. זה יכול לעזור לך להשיג מראה חופי על ידי הצגת מרקמים שונים לאלמנטים העיצוביים האחרים של המטבח. עטיפת אבן יכולה לשמש לחלוקת חדרים ולהפיכת מרחבים. ניתן להשתמש בו עם צבעים אחרים כמו גם עם הקופסאות והארונות. היא עשויה ממינרלים טבעיים ויכולה לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

במטבח כפרי מסורתי, ניתן להוסיף מרקם לקיר. ניתן להשתמש בלוח אבן כדי להוסיף עניין ולתפקד כמחלק-חלל בתכנון מסוג זה. השימוש בנקישות אבן במטבח גם יעזור לך להשיג מראה חופי. עדיף לצבוע את הקירות בשחור לפני התקנת מטבח כפרי. משטח עץ יכול להשיג את אותה השפעה.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://www.alpha-tiles.co.il/%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99/