חיוני לנקות ביסודיות כל מיכל פלסטיק שרכשת למים. חשוב לנקות אותו באופן יסודי מבפנים החוצה. אפשר גם להשתמש בתמיסת חיטוי של חלק אחד של אקונומיקה ללא ריח לחלק אחד של מים. מערבלים את הפתרון עד שכל פנים הבקבוק מצופה בתמיסה. לאחר שהפתרון יושם על כל פנים המכולה, שטוף אותו בטפוטם רגיל.

תוודא שהמכל יהיה ברמה של אוכל לפני שתקנה אותו. זה יוריד את הסיכוי בטעות לזיהום המים. לדוגמה, מיכלי פלסטיק צרי צוואר מקלים על הזרימה ולא מעכבים את איכות המים. לא משנה איזה מיכל יש לך, הקפד לקרוא היטב את התווית. כמה מיכלי פלסטיק מכילים חומרים רעילים. לדוגמה, מיכלי אקונומיקה ללא BPA אינם נטולי BPA.

חפש אפילו קירות ומשטחים חלקים. הצד הקמור של המיכל צריך להיות חופשי משקע ובליטות. כמו כן, לבדוק למפרקי התאמה הדוקים. אם פלסטיק משוחרר ומתכופף בקלות עם המגע, אז הוא לא עשוי היטב. ריתוך חלק ומשטח חלק הם סימנים לאיכות טובה. למוצרים מוסמכים לא יהיו תפרים נוספים. נקודות החיבור של כל אלמנטים נוספים חייבים להיות מושרים כדי לגרום להם דליפה-חסין.

שקול את שטח האחסון שלך. הסביבה האידיאלית לאגירת מים היא יבשה וקרירה. הוא צריך להיות רחוק מאור השמש, כימיקלים, חומרי הדברה ודלק. מיכל מי הפלסטיק הטוב ביותר יימשך בין שישה לשנים עשר חודשים, אבל הוא מאבד את טעמו לאחר מכן. חשוב לאחסן את המים בדרך הנכונה כדי לשמור על טריות. כמה דקות יעשו הבדל גדול באיכות המים שלך. יהיה לך בית נקי יותר, נקי יותר ורענן יותר אם תבחר את המיכלים הנכונים.

סוג מיכל הפלסטיק שאתה בוחר תלוי בצרכים שלך ובסוג המים שאתה רוצה לאחסן. הבחירה הטובה ביותר היא אחת שעשויה מחומרים ברמה של מזון וניתנת למיחזור. אם אתה מתכנן למחזר את המיכל, מיכל ללא לחץ דם יהיה בחירה טובה. בקבוקי מים ללא BPA הם גם בטוחים. אתה צריך להיזהר מכימיקלים רעילים במי השתייה שלך. מיכלים עשויים מפלסטיק ברמה של מזון בטוחים לשתייה ולא ישפיעו על איכות המים שלך.

יתרון נוסף של אגירת מים הוא שניתן למחזר אותם בקלות. זה גם ידידותי לסביבה. אתה יכול לרכוש מכולות ברמה של מזון שעשויות מחומרים ממוחזרים, אבל עדיין מומלץ לקנות את הסוג הנכון לצרכים הספציפיים שלך. חשוב לציין שמכלי מזון לא צריכים להיות מלאים ב-BPA. הם אינם מומלצים לשימוש במטבחים. אפשר גם לבחור בבקבוק מים ללא BPA.

אגירת מים נעשית בצורה הטובה ביותר במיכלי מזון. קל למחזר אותם. הם עשויים מפלסטיק ברמת מזון והם נטולי BPA. כמה מיכלים כימיים עשויים להכיל כמה סוכנים מסוכנים, כמו BPA, אבל רובם לא. הם עדיין יכולים לשמש למים, אשר חיוני כדי למנוע זיהום של המים שלך. לדוגמה, רבים אינם שותים בקבוקים או משקאות מטוהרים.

ניתן למחזר את המיכלים האלה ולשמש לאחסון מים. הם אופציה טובה למקרי חירום, כפי שהם מתאימים למקרי חירום. אם אתם מודאגים מהטעם והריח של המים שלכם, מיכל ללא מים ללא לחץ של BPA יכול להיות בחירה מצוינת. אם אתה על תקציב, אתה יכול לבחור אחד עם יכולת גבוהה. מיכל פלסטיק צמוד אוויר הוא מיכל החירום הטוב ביותר לאחסון מים.

ברגע שאתה משתמש במים, אתה יכול לאחסן אותו במיכל אחסון שהוא גם מיקרוגל וגם מדיח כלים בטוח. שלא כמו בקבוקי מים, מיכלים עשויים מפלסטיק. הם זמינים בצבעים רבים כך שהם יכולים לשמש לכל מקרה חירום. יתר על כן, הם מתוכננים להיות שמישים מחדש, מה שאומר שהם יכולים להיפטר כאשר אתה כבר לא משתמש בהם.

פרטים נוספים: https://www.ecov.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D/